lørdag den 3. december 2011

At komme hjem

Jeg har let til tårer, og i går aftes fik de (igen) frit løb. Jeg så "Her er dit liv" med Sanne Salomonsen. Jeg har altid været glad for hendes musik, og synes, at hun er en skøn dame. Der er ingen tvivl om, at hendes sygdom har været med til at vende hendes liv på hovedet.

Hvis du ikke selv så udsendelsen, kan jeg fortælle, at Sanne til sidst i programmet sang en sang fra hendes nye CD, som bare hedder "Hjem". Teksten var noget af det fineste, og jeg blev dybt ramt. For jeg føler mig hjemme. Lige nu er jeg landet, der hvor jeg gerne vil være. Jeg ved godt, at jeg sådan rent praktisk har boet her i 20 år, men i mit indre der er opstået en ro. Vi nyder virkelig af være. Vi er hjemme.

Jeg kan ikke finde teksten til sangen, men prøv at søg den, hvis du er blevet nysgerrig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar