søndag den 12. februar 2012

Ferie rundt om hjørnet.

Når klokken slår 7.00 i morgen tidlig sender Bo vagten videre, og hans ferie starter. Jeg har 2 arbejdsdage, før jeg tilslutter mig feriefolket. Sara skal hentes i morgen og på tirsdag kommer Jonas hjem fra sin gode ven Mads. Lidt rodet kan jeg godt se, men facit er, at på onsdag har vi alle ferie og flokken er samlet. Og er der noget, jeg kan lide, så er det samlet flok.

Vi har ikke lagt planer. Vi ser, hvordan vejret er, og så mærker vi efter, hvad vi har lyst til.

I dag surfer vi på nettet. Der skal findes ferie nu. Vores førstevalg var desværre optaget, så nu må vi søge videre. Vi skal afsted. Og det skal være Italien. Helst omkring en af søerne i det nordlige. Vi skal nok finde noget. Noget rigtig godt.

Søndag, sofa og strik. Det er opskriften i dag. Det fås vidst ikke meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar