fredag den 24. februar 2012

Fredag med nydning

Når dagens tal er på plads og arbejdet lagt bag mig, går turen til frisøren i eftermiddag. Jeg skal forkæles og jeg vil nyde det. Jeg trænger så gevaldigt, så jeg har givet mig selv lov til både klip og farve denne gang. Det skal blive rigtig godt.

Weekenden står åben. Jakob skal på arbejde lørdag, og Jonas skal til fodboldstævne med klassen lørdag og til amtsmesterskab med skydningen søndag. Det efterlader mig som hende, der sørger for, at de kommer godt afsted, og at de får noget at spise på de rigtige tidspunkter. De timer, som weekenden ellers kommer til at indeholder, vil være mine egne. Jeg elsker at være planløs (ikke at forveksle med ikke noget at tage sig til), og jeg nyder bare at være.

Billedet her er fra vores restaurantbesøg i ferien. Det var inden, der gik ild i isen. Jeg må se, om jeg ikke snart kan fange ham Jonas med kameraet. Han har en evne til at smutte, når jeg finder det frem. De to store her var så fanget af deres samtale, så de først opdagede det bagefter.

God fredag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar