fredag den 3. februar 2012

Tillykke igen

Billederne fra Galla på Rosborg Gymnasium blev ikke mange. Sara og Morten dansede inde midt i mængden, så de var umulige at fange. Og der var ganske enkelt ikke plads til at stille op til fotografering i salen. De havde haft prof. fotograf på til parbilleder inden dansen, så nu venter jeg på dem. Vi fangede de unge mennesker. Smukt placeret foran brandskabet. På det tidspunkt havde overraskelsen lagt sig, og tårerne var tørret væk.

Sara kommer hjem i dag. Uden Morten, han er på musisk højskole i en længere periode. Han spiller i et band, som vandt indspilning i studie, professionel fotoarbejde og en del af højskoleopholdet. De er spået store muligheder, hvis de bare griber dem. De kalder sig "Moustache me Nice", og der ligger lidt video på myspace, hvis du er nysgerrig nok.

Dagens fødselar hedder mor. Ikke mig selv, men min mor. Hun bliver 66 idag og har tilsyneladende også bestilt godt vejr. Vi skal ikke til fødselsdag i dag, for vi ses jo alle hos os i morgen.

Nu skal der arbejdes 5-6 timer, inden weekenden for alvor træder ind. Jeg glæder mig til en fredag aften i sofaen med god underholdning og dejligt selskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar