lørdag den 11. februar 2012

Ultimativ doven lørdag.

Der lå boller i frysere - de blev varmet til morgenmad. Den kom til at tage rigtig lang tid. Kaffen blev nydt og endnu engang blev vores ferieplaner vendt. Vi nyder vores weekendmorgener, hvor der er god tid til at snakke sammen i god ro. Jeg har vasket lidt tøj, men ellers er der lavet absolut ingenting.

Nu vil jeg tage et par af de gode bake-off snegle ud af fryseren og lave endnu en kop kaffe. Så vil jeg indtage sofaen med strikketøj måske lidt Wordfeud. Aftensmaden skal jeg ikke tænke på. Jakob smuttede i går, så der er varmemad til os alle.

Det er længe siden, jeg har lavet så lidt på en dag, men det passer mig helt fint, kan jeg mærke. Jeg håber, at din lørdag bliver god - uanset om du laver noget eller ej.

1 kommentar:

  1. Lyder bare som en rigtig god lazy lørdag. Fortsat god weekend

    SvarSlet