tirsdag den 7. februar 2012

Mere fødselsdag

Den lille skønne på billedet bliver 6 år på torsdag, så der skal handles hemmeligt i dag. Jeg har fået en ønskeseddel, så mon ikke jeg kommer hjem med noget, der kan glæde. Vi skal bowle og spise i byen på torsdag, så vi glæder os alle sammen.

Jeg husker tydeligt, da han kom til verden for 6 år siden. Vi kendte datoen, for han var en stor dreng, og da han ikke havde vendt sig den rigtige vej, var der sat tid til planlagt kejsersnit. Vi vidste, at det var en fætter, for søster og jeg havde selv set det til den store scanning på Riget.

Hvad jeg ikke vidste dengang, er hvor hårdt man kan rammes lige i sit mosterhjerte. At man kan komme til at føle sådan for andres børn lå mig så fjernt. Men jeg skal love for, at jeg blev ramt. Den lille fætter på billedet her er nu stor og kan det hele selv. Han kender navnet på samtlige bilmærker, og engang læste vi så meget om fisk, at han kom til at kalde mig for muræne.

Jeg glæder mig til at give ham et mosterkram og ønske tillykke, men først skal jeg sove 2 gange til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar