torsdag den 9. februar 2012

Tillykke Viktor

Jeg har talt i telefon til morgen. Med en lille fyr, der var blevet godt begavet. Lego, fodboldkort og nye badebukser. Ja og noget andet, som jeg ikke lige ved, hvad er. Jeg er nemlig ikke på hjemmebane i Fætter BR's sortiment mere.

Han skal fejres i eftermiddag, og denne gang på udebane. Vi har fået besked på at møde i bowlingcenteret klokken 16.00. Frederikke og min bror kommer fra Ønskeøen, så vi bliver et pænt lille selskab. Efter bowlingen giver mormor mad på "kineseren". Hun har opgivet at holde fødselsdag selv, da hendes jo ligger klemt mellem drengenes.

På jobbet er trykket ved at lette. Historien gentager sig. Vi ligger altid vandret til deadline, men når at få det værste væk et par dage før tid. Herefter flader det ud igen, og vi kan gå til bunds i de opgaver, der har været skubbet lidt til side. Vi har aftalt, at vi skal huske at klappe os selv på skulderen, og denne gang vil vi fejre, at puklen er væk, ved at tage ud at spise sammen.

Jeg håber, at der venter dig en fornøjelig torsdag. Nu vil jeg gå ud og møde min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar