mandag den 20. februar 2012

Lidt om mus

Vi er ikke fri for mus på kontoret, til trods for 2 tykke kontorkatte. Heldigvis er de små gnavere ikke repræsenteret, men den elektroniske undgår man ikke helt.

Den gamle mus helt ovre til højre i billedet er pakket sammen nu. Vi har haft de andre på prøve over et par uger, og nu er de kommet for at blive. Allerede efter et par dage kunne jeg mærke, at jeg brugte mig selv på en mere hensigtsmæssig måde. Og eftersom jeg slet ikke er færdig med at arbejde endnu, er det bare om at passe på sig selv. Jeg håber, at nakke og skulder får det, så jeg igen kan tage ordentlig fat i strikkepindene og få udrettet noget. Det savner jeg.


Musemåtten må se sig slået, og er nu arbejdsløs. Jeg må se, hvordan jeg kan få arrangeret billederne af ungerne i stedet. Måske de skal skiftes ud, for jeg kan se på de søde, at det er nogen år siden, de blev fanget af fotografen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar