søndag den 6. maj 2012

Nye naboer og lysende hæk.

Der er kommet nye naboer på matriklen ved siden af. De sidste par uger har jeg hver dag måttet ud og se til den fine hvide kalv, der går derude med sin mor. De har en hel lille eng med saftigt græs, hvor de går og hygger sig.


Da vi kom ud idag, havde de fået selskab af en anden lille kalv. Den er kommet ud uden sin mor. Det er en sjov fætter at se på. Aftegningerne er meget markante, og den er langhåret. Jeg kunne godt have lyst til at røre, men jeg gør det ikke.


De er nemlig ikke alene ude på engen. Der går en stor tyr og lurer. Og tror mig - han er stor. Som i kæmpe stor. Hans øjne kan stikke, og han kan lukke vand ud, så selv drengene bliver imponerede. Han ser ud til at befinde sig fint, men det er også tydeligt, at han holder øje.


Sidst et lille glimt af min hæk. Den lyser lige nu, og er fantastisk smuk.


Rigtig god søndag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar