søndag den 27. maj 2012

Sat på pause

Da jeg gik i Kalundborg og nød min fridag i fredags, fik jeg en opringning. Det var fra fars plejecenter. Hans faste assistent sagde, at hun mente, at vi bør prioritere ham i løbet af weekenden, hvis vi selv har brug for det. En simpel forkølelse har varet 3-4 uger og har suget energien. Vi kan besøge og tale sammen i korte sætninger. Det er ikke let, for han glider ud og ind af søvnen, mens vi taler.

Jeg befinder mig i en tilstand af vacuum. Vi venter, men aner ikke, hvor længe vi skal vente. Jeg besøgte ham i dag, og skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke, at han er væk lige med det samme. Det er ikke let at sætte ord på mere. 

Der er lidt stille her. Jeg læser med, men får ikke skrevet ret meget. Jeg nyder pinsen med familien. Nyder nærværet og at vi har hinanden. Og når jeg har fået vejret igen, så vender jeg tilbage som aktiv i blogland. 

God pinse.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar