fredag den 11. maj 2012

Nyt liv - eller gammelt liv tilbage

De sidste 2 måneder har nøgleordet været arbejde, arbejde og mere arbejde. Det har været okay, for stemningen har været god på kontoret, og der har været fuld opbakning hjemmefra. Jeg har ikke lavet mad mange gange, og hjemmet har næsten holdt sig selv. Jeg er blevet forkælet, når jeg har brugt en lørdag på kontoret, og i det hele taget har der ikke været grund til klage.

I går nåede jeg punktet, hvor jeg helt kan sige, at nu er weekenderne mine egne igen. Og jeg starter oven i købet med en frifredag. Jeg agter at nyde dagen i stor stil. 

Jeg får besøg af en gammel vendinde. Hun blev kæreste med Bos kammerat, da jeg fandt sammen med Bo. Vi brugte 7 år sammen alle 4 og havde nogle fantastiske stunder. Så fandt han en anden og flyttede. Vi har været lidt sammen i årene efter, men stille og roligt løb det ud i sand, til trods for, at der kun er en cykeltur imellem os. 

Da vi fik hunden blev vi enige om, at den måtte hun komme og se. Det bliver så i dag. Hun får godt nok ikke en hvalp at se, for Dodo har holdt fødselsdag 3 gange i mellemtiden.


Den lille hund har for øvrigt været til dyrlæge til morgen. Den årlige vaccination skulle overståes. Jeg betalte 700 kroner og var inde i 7 minutter. Jeg kan godt selv regne timeprisen ud. Måske man skulle overveje at skifte erhverv.

Nu vil jeg nyde en kop kaffe og en tur rundt i blogland. Lad os sammen nyde fredagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar