torsdag den 24. maj 2012

Smukke farver

De er derude alle steder lige nu. De smukke farver. Jeg er især vild med syrenerne, der blomstrer på det højeste lige nu. På arbejdet har vi en i en helt speciel mørk rød. Nærmest fløjl. Den kunne jeg godt tænke mig herhjemme i haven.


Jeg er også helt solgt, når jeg studerer farverne på Jakobs øjenlåg. Det er mødet med en fodbold for 2 dage siden, der stadig sætter sine spor. Når man får lov at kigge nærmere på ham, så vil man se den smukkeste skala i lilla toner. De står helt fantastisk til farven på hans trøje. Heldigvis er det "kun" øjenlåget, der har taget farve. Det havde ikke været sjovt at passe jobbet i Brugsen med et rigtig blåt øje. Sådan et fint et lavede jeg en gang, da jeg trådte på en rive, så den vippede med skaftet. Fuldstændig på tegneseriefacon. Men det er en anden historie, og det er længe siden. Og der findes ikke noget billedmateriale til at underbygge min historie...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar