tirsdag den 29. maj 2012

Peter og ulven

Hvor mange gange fik Peter opmærksomhed, før ulven virkelig kom og snuppede alle hans dyr?

Jeg har lige besøgt far og snakket lidt med ham. Han sad på sin stol, som han plejer og spurgte lidt ind til familien og de andre børnebørn. Bare et kvarters tid, som vi plejer, for så sidder han og sover. Pinsen kom og gik, og weekenden er også overstået. Vi har talt lidt om det i dag - mine søskende og jeg - og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke, at han er på vej væk lige om lidt.

Det har trukket tænder. Jeg er træt som i rigtig meget træt

Inden jeg bukker under, skal jeg hygge lidt. Sara er kommet hjem i dag, så hun kan ønske Jonas tillykke. Det bliver kun for en kort bemærkning, for eksamenstiden er nu, og hun har ikke mindre end 4 skriftlige og 5 mundtlige prøver, inden huen kan sættes på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar