tirsdag den 5. november 2013

Et lille pip

Jeg har billeder liggende på kameraet fra et par gode oplevelser i den forgangne uge. Jeg har også ord, der skal sættes på, men de er stadig inde i mit hoved og må blive der lidt endnu. Vi har nemlig fået uventet besøg. Sara er hjemme et par dage for at trække vejret lidt uden at have 100 mennesker omkring sig hele tiden. Vi nyder og hun nyder. Når hun om et par dage pakker og tager tilbage til Skive, vil jeg vende tilbage her. Både med billeder og ord. Jeg lover..

8 kommentarer:

  1. Den slags uventet besøg er jo rigtig dejlige.. Nyd dagene med din datter. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg gjort. Vi har brugt de ledige timer så godt som vi kunne.

      Slet
  2. Sådan et besøg er da guld værd.. så nyd det nu.. og tag blogland med ophøjet ro - det blæser skam ikke væk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været guld. Og du har ret. Blogland er her endnu :-)

      Slet
  3. Vi venter skam tålmodigt. Besøg af datteren kommer før alt andet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det. Det har været nogle skønne dage.

      Slet
  4. Skønt med besøget :) Vi skal skam nok vente tålmodigt :)

    SvarSlet