torsdag den 16. januar 2014

Sådan en er jeg

Jeg havde faktisk en idé om, at januar skulle bringe flere indlæg og lidt flere kommentarer rundt omkring i Blogland. Men som så ofte før, har jeg taget fejl. Jeg er vidst nærmest i dvale på det punkt. Og sådan er det bare...

Det er jo ikke fordi, jeg ikke vil. Mere fordi jeg bruger tiden på alt muligt andet. Den første uge på jobbet tror jeg bare, at jeg brugte på at overleve. Det var godt nok sejt at få det hele i gang igen efter 2 hele uger på lavt blus. At komme ind i rytmen med madpakker og alt det der. At skulle ud om morgenen og have styr på, hvad der skal på tallerkenen om aftenen, og jeg kunne blive ved.

Som altid efter en ferie prøver jeg at gøre det hele lidt lettere. Jeg er blevet sådan en, der handler til 4 og helst 5 dage. Det gør, at jeg ikke finder mig selv i Brugsen hver dag på underlige tidspunkter, og faktisk har det også gjort, at jeg har det meste af et ugebudget til overs. For sideløbende med mit projekt indkøb til mange dage kører jeg projekt tøm en fryser.

Jeg er tilbage lidt om lidt. Med indlæg, kommentarer og billeder. Det er i hvert fald min hensigt. For jeg vil jo rigtig gerne. Det er i virkeligheden sådan en, jeg er.  

8 kommentarer:

  1. Det er ikke altid virkeligheden bliver som vi havde tænkt os, men bare rolig Susanne, blogland løber ingen vegne, vi er her når du er klar igen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis. Jeg ved det jo, for det er ikke første gang, at virkeligheden har overhalet mig indenom. :-)

      Slet
  2. Det er ikke altid, man helt selv får lov at bestemme ...
    Husk nu at forkæle dig selv lidt med alle de husholdningspenge, du sparer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Var det bare så vel. De penge fik ben at gå på, at støvsugeren valgte at stå af i weekenden. Øv.

      Slet
  3. Det 'nytårsløfte' havde jeg også. 2 år med under 120 indlæg skal brydes, men lidt pludselig er ugen gået og der er kun 1 indlæg, hvis jeg har nået så mange...
    Bloggen løber ingen steder. Måske læserne, men de kommer måske tilbage, når der er mere flow.

    Jeg køber ind hver dag. Men det er mere for at få lidt input og se andre mennesker end dem jeg bor sammen med. Det er rigtigt at det er lidt (nogle gange meget) dyre, men sådan er det lige nu.
    Det med en madplan har jeg været på mange gange, men mit udvalg af rettet løber tørt lige pludselig og å bliver det fra dag til dag igen.
    God arbejdslyst og bloglyst :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er helt klart mest liv på bloggen, når man også selv er lidt levende.
      Vores inspiration til mad kommer med indholdet af fryseren. Vi køber månedspakke hos slagteren, og får fisk med opskrifter fra Skagenfood. På den måde er vi tvunget ud i forskellige retter.

      Slet
  4. Nå ja, men sådan en er jeg også - og det selv om jeg ikke kan skyde skylden på travlhed og job. Uha ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg måske heller ikke. Måske jeg bare er sådan en - altså grundlæggende og helt inderst inde :-)

      Slet