lørdag den 7. januar 2012

Et mål er nået.

Bordet i mit bryggers har længe lignet løgn - sådan for at sige det mildt. Jeg har haft endeløse aftaler med mig selv om, hvornår det skulle ordnes. Nu er det gjort. Det er fint som aldrig før. Det blev endda bemærket af ældste søn, da han kom hjem i dag.

Når jeg har overstået sådan et projekt, kan jeg altid undre mig over, hvorfor pokker jeg først gjordet det nu. Det tog ikke lang tid, og resultatet er lige til at nyde. Nu vil jeg prøve, om jeg kan holde orden derude, så jeg slipper for den helt store oprydning.

Mit arbejde for i dag er overstået. Nu nyder jeg en weekend uden aftaler. Det har været tiltrængt ovenpå jul og nytår. Den står på kogt hamburgerryg med en masse grøntsager i dag. Jeg glæder mig allerede.

Jeg håber, at din lørdag bringer dig, hvad du ønsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar