mandag den 2. januar 2012

Ud i hverdagen

Lige om lidt skal den blå polo og jeg finde vej til årets første arbejdsdag. Jeg er træt, men klar til at møde hverdagen igen. Af en aller anden årsag, så er jeg indrettet sådan, at jeg aldrig sover ordentligt den sidste nat i ferien. Jeg gik i seng i går aftes omkring 22.30. Jeg var så træt, at øjnene løb i vand, og sov vidst også inden jeg ramte puden. Men kun for at vågne igen og igen og igen.

Nu skal det jo ikke være brok det hele. Jeg har nydt min ferie. I stor stil. Det har været vidunderligt at have flokken samlet i længere tid, og det har været tydeligt, at børnene også har nydt det.

De skønne blomster på billedet står på mit spisebord og fortæller historien om de 28 år, vi har haft sammen. Denne gang er det mig, der har købt buketten. Det er blevet en tradition, at der skal stå friske blomster på bordet nytårsaften. Og nu, hvor der er rydtet helt op igen, kommer de rigtig til deres ret.

God mandag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar