tirsdag den 24. januar 2012

Sismofytter

Prøv at sige ordet højt og smag på det. Sismofytter. Det er da for godt. Det er sjældent, at jeg spiser bolcher, men når jeg møder en pose med sismofytter, er jeg solgt. Måske fordi jeg ikke ser dem så tit. Man skal nok ikke tænke så meget over, hvor de får deres flotte farve fra, eller hvor meget sukker de mon indeholder. De skal bare ind i munden og nydes. Hvis ikke der er nogen, der har fundet posen, så har jeg stadig et par stykker til i eftermiddag.

Tirsdagen kalder. Der ligger en god bunke og venter på mit skrivebord. Heldigvis er min kollega mødt ind igen, så det bliver knapt så kaotisk, som vi havde frygtet. Nu skal vi bare have overstået alle momsafstemningerne inden den 10. februar, så er den værste pukkel væk for nu.

Jeg vil gøre mig klar. Det varme tøj må frem, for jeg har hørt, at det er rigtig koldt der ude i dag.

1 kommentar:

  1. Umm jeg elsker også sismofytter :) og ja det er koldt, jeg kan ikke låse postkassen op :(

    SvarSlet