søndag den 22. januar 2012

Vores weekend.

Vi har nydt weekenden med alle børn omkring os. Sara kom sent fredag. Hun skulle på arbejde, så hun kom først med toget 23.30. Vi havde forberedt os lidt og sat rejer og kolde drikke på bordet, da hun kom. Det var rigtigt hyggeligt, selv om det var alt for sent.

Det er dejligt at have dem alle omkring mig. De nyder det, og de nyder at være sammen. Vi har gjort Saras kjole klar til galle og lanciers på lørdag. Hun bliver smuk - min store pige. En helt enkelt lang sort kjole, som viser hendes slanke figur på fineste vis. Det er nu, jeg godt kunne tænke mig, at vi boede lidt tættere på hinanden, så skulle jeg have kigget med, når de indtager dansegulvet.

Sommerferien rykker tættere på nu. Vi har kigget på italienske ferielejligheder, og er ved at finde ud af, hvordan det hele kan hænge sammen med transport og ophold. Der er brugt timer på den konto. Det er ikke helt løgn, at planlægningen er en del af glæden.

Der er et punkt mere på weekendens dagsorden. Et punkt jeg har glædet mig til. Når klokken bliver 20.00 vil jeg være klar på første sofarække. Jeg skal se Lykke. Når hverdagen går i gang i morgen tidlig, er jeg klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar