torsdag den 12. januar 2012

Stille - jeg sover

Og det er måske så heller ikke helt rigtigt. Jeg halvsover nok nærmere. Med det ene øje lidt på klem, ligesom Dodo, da hun tog en lur bag rumpen på sin menneskefar. Og hvis lyset er generende, så er det da herligt, at man har et øre, der kan bruges til at skærme med.

Jeg nåede ikke i Blogland i går, og dagen i dag er også bare fløjtet afsted. Sandheden er, at jeg er lidt mast. Der er drøntravlt på arbejdet, og vi er ved at teste et elektronisk opbevaringssystem til diverse bilag. Det er drønspændende, for det er et system, som vi selv er piloter på, og som er udviklet på vores ønsker.

At der så er udsolgt, når jeg kommer hjem, er en helt anden sag. Det jeg vil sige er, at jeg ikke er gået ned eller er blevet syg. Jeg har bare trukket stikket et par dage. Og så ved jeg godt, at man hverken skal melde sig syg, eller bede om fri i Blogland. Alligevel hev tasterne lidt i mig.

Når dagens arbejde er overstået i morgen, står den på hyggetur og frisør sammen med Jonas. Vi glæder os begge, for det er længe siden, vi har været ude - bare os to. Jeg tror, at kameraet skal med, for det er vidst også gået i dvale.

Vi høres ved, når jeg vågner..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar