mandag den 22. oktober 2012

Efterårsferien

Den ferie, vi havde glædet os sådan til blev lidt flad. Vi fik det bedste ud af det. Måske lidt flere timer på sofaen, end vi havde forventet. En biograftur og nogle skønne timer med alle børnene blev det også til. Der har været tid til at slappe af, og det har vel også haft sin fordel.

Da vi nåede weekenden var vi ved at være ovenpå igen, og vi trængte til at komme ud. Bildsø skov og strand ligger omkring 10 minutters kørsel herfra. Et skønt sted, hvor vi går gennem skoven for at nå ned til vandet. Et godt stykke henne af stranden kan man gå op i et sommerhusområde og tage turen tilbage til parkeringspladsen. Det hele tager omkring 3 kvarterer. Himlen og lyset var helt fantastisk, da vi kom lørdag formiddag. Det gjorde os så godt, at vi tog turen igen søndag formiddag. 



Vi - Bo og jeg - fik lidt på energikontoen af det. Dodo derimod tog et par timer på ryggen i kurven begge dage. Alle dufte og indtryk trætter en lille hund. Det skal ikke vare alt for længe, før vi gør det igen. Der er noget med, at vejret ikke er nogen hindring. Det er bare noget med påklædning.

16 kommentarer:

  1. Ojjj hvor er der flot, sikke et specielt lys. Dejligt at I er ved at være raske igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var helt specielt. Og da jeg havde kigget den anden vej et øjeblik, var det helt anderledes. Hurra for mit lille lommekamera.

      Slet
  2. Så fik jeg også læst op hos dig. Du har været omkring de store tunge emner mens jeg drev den af på Danmarks snotnæse..

    Jeg kan kun tilslutte mig!! Det må aldrig være - for enhver pris!!

    Og så vil jeg da lige sige at Zorronaldo også har haft epileptiske anfald! Jeg ved PRÆCIS hvad du følte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi klarede snotnæserne herhjemme :-)
      De er ækle, de anfald. Så skræmmende. Jeg håber aldrig, at jeg kommer til at opleve det igen.

      Slet
  3. Der er jo mange måder at slappe af på ... det handler om at gøre det på den måde, der er bedst for en selv og for parforholdet. Det har I vist gjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis sandheden skal ud, så sneg vi os nærmest ud af hytten, da vi kørte til stranden. Vi var 7 i huset et par dage, så vi trængte vidst til det. Nogen har også skældt ud...

      Slet
  4. Dit billede nummer 1 er da helt fantastisk, sikke der er gang i himlen.

    Godt at I er blevet friske og raske igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var helt fantastisk. Og det ændrer sig på et øjeblik. Jeg elsker de himmelbilleder og har taget et utal fra min havedør om morgenen.

      Slet
  5. Bare det at få lov til at trække stikket ud nogle dage er en lise, men det var selvfølgelig en skam, at du blev syg. Der ser ellers dejligt ud ved Bildsø... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har nydt det alligevel, men føler os nu lidt snydt. Bildsø er et dejligt sted, fordi man kan vælge den overskuelige tur og alligevel få både skov og strand. Det er godt for både krop og sjæl.

      Slet
  6. Der er da heller ikke noget dejligere end en fredelig travetur langs stranden. I det rette tøj. Ærgeligt, at ferien gik med snot. Håber, du er ved at være ovenpå igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vi har meldt os i klubben af friske. Nu er det jo arbejdstid igen :-)Der var helt vindstille ved stranden, så det var skønt med skønt.

      Slet
  7. Det lyder som den dejligste energiopladning. Smukke, smukke billeder.
    Klem og rigtig god tirsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Vi kunne slet ikke lade være med at tage turen søndag også. Vi har forsømt den del alt for længe. Klem og god dag til dig også.

      Slet
  8. Godt at I fik møvet jer ud, trods snotnæser, og ja der er meget der kan gøre en lille hund træt..Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Pludselig trænger man til at se andet end tv-skærm og hjørnesofa :-) Og vejret var jo helt fantastisk. Jeg holder meget af det sted. Det minder faktisk lidt om Bjerge Strand.

      Slet