onsdag den 3. oktober 2012

Fotoløs beskrivelse af tirsdagens flyvetur

Altså. Så gik det lige så godt. Jeg var til massage i går. Det gør jeg ca. hver 4. uge. Ren luksus, fordi det er godt for mig, og fordi det holder min nakke og skuldre smertefri trods kontorarbejde. Min arm har drillet et par uger, så i går fik den en ordentlig omgang og havde det rigtig godt, da jeg gik derfra. Jeg var lige hjemme og vende og hente en kilometerlang indkøbsseddel, og skulle ud til bilen igen. Hvad der skete, ved jeg ikke rigtigt, men pludselig lå jeg der. Jeg havde vidst hængt fast i det, der er på vej til at blive til en flot havelåge. Og for at det ikke skal være løgn, landede jeg på den arm, som lige var blevet behandlet. I dag gør den ondt, og jeg kan mærke, at den mangler kræfter.

Og så var det, at jeg lå der og frydede mig over, at vores indkørsel er oppe mellem to andre huse. At der ikke var nogen, der kunne se mig fra vejen. For hold da op, hvor føler man sig åndsvag, når man som godt voksen ligger der og ser dum ud. Fru Hansens værdighed kunne ligge på et lille sted et øjeblik.

22 kommentarer:

  1. Av av ... håber det kommer til at gå bedre med armen.

    Kender så udemærket det der med at ligge og rode rundt på jorden, samtidig med at der både er sol og måne for ens øjne ... det er ikke spor sjovt ... altså når det lige er sket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man føler sig SÅ dum. Og man lander altså ikke særlig elegant mere.

      Slet
  2. Hihi.. undskyld Susanne, men jeg er visuelt orienteret, og jeg kan se dig ligge der og flyde, og kun tænke på om nogen mon så det.. :-)

    Pust pust og god bedring med armen, håber den snart begynder at arte sig igen.

    PS. Hils "ham" der er i gang med at lave låge, og bed om at få den fjernet så den ikke overfalder sagesløse koner.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved, hvad du mener. Jeg danner også billeder ud fra det læste. Og det så sikkert lige så åndsvagt ud, som du forestiller dig..

      Vi har haft den midlertidige lige siden sidste sommer, hvor muren stod færdig, så det er da ironisk, at man skal lave sådan et nummer, nu hvor den nye er ved at finde vej.

      Slet
  3. Er det ikke bare forfærdeligt, at det første, vi tænker på, er, om nogen har set os, fordi vi er bange for at se fjollede ud. Sådan burde det ikke være, men jeg har det præcis lige sådan. Ae ae og god bedring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, man er lidt fjollet. Det er bare så ucharmerende at rode rundt i småsten.

      Slet
  4. Stuntwoman...den havde jeg ikke lige set at komme
    :-)
    God bedring til dig...godt der ikke skete noget med W fingeren søde *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Gitte. Men du kender mig jo også kun fra cyperspace. Og tro mig. Jeg skal komme slemt til skade før W fingeren ikke fungerer mere.

      Slet
  5. Man kan hurtigt komme ned med nakken. God bedring.
    Trods jævnlige vedligeholdelsesbehandlinger, render jeg også rundt med en mega dårlig arm lige i øjeblikket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke sjovt. Og da jeg ikke er god til at slappe a, bliver jeg mindet om det igen og igen. Jeg håber at weekendens fridage giver den lidt ro. God bedring med din arm også....

      Slet
  6. Sikke en overskrift! Jeg mindes stadig, sidst jeg faldt...
    Rigtig god bedring med armen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise. Heldigvis sker det yderst sjældent.

      Slet
  7. Sjovt nok så er det første man tænker på om der var nogen der så det! Som om det ikke er fuldstændigt ligemeget og de fleste ville jo alligevel komme og hjælpe hvis de havde set dit stunt..Håber at armen kommer sig hurtigt...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det er lidt åndssvagt. Sara så det ske og blev forskrækket. Indtil jeg gav hende lov til at grine ;o)

      Slet
  8. Uha, hvordan går det med armen i dag? Det var da frygteligt, at du lige skulle falde ned på den arm, der gør knuder. Rigtig god bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige som med en god gang gymnastik. Andendagen er tit værre. Øv hvor har den været dum i dag. Jeg burde jo have taget fra eller vendt mig i luften ;o)

      Slet
  9. Jajaja - man kan altid blive til grin - om ikke andet så for sig selv..
    Sidst jeg gjorde det, var der publikum på.. Suk.

    Håber du har det bedre og at det kun er stoltheden der har ondt i dag!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre er armen mere øm end stoltheden i dag. Og jeg glemmer det jo hele tiden og kommer til at tage fat. Det er min skrive, spise, gøre det hele arm.

      Slet
  10. Jeg håber, din arm er OK igen. Synd at du faldt på den dårlige arm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den er ikke god, men forhåbentlig kommer det, når jeg tvinger mig selv i ro i weekenden.

      Slet
  11. Sikke et stunt du der fik lavet, kan se det for mig, øv for din arm , håber for dig det går bedre , ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. En flyvende kvinde på min alder er vidst ikke noget kønt syn.
      Tak. Der er bedring, og hvis jeg lader mig passe hele weekenden, går det måske helt over ;o)

      Slet