tirsdag den 23. oktober 2012

Kryds lige fingre

Gaverne på billedet er fra sidste år. For jeg har faktisk slet ikke noget at vise frem lige nu. Jeg har bestilt en ting på nettet, men det ser ud til, at det trækker ud. Den burde faktisk have været her nu. Anden del af gaven var simpel. Udtænkt og skulle bare hentes. Lige ind til mor ringede i dag og glad fortalte, hvad hun havde købt. En mor en smule i panik, det er vidst mig lige nu. 


Nu sætter jeg alt ind på, at posten kommer med det bestilte en af de nærmeste dage, og så må jeg ud og have fat i frøkenens ønskeseddel igen. Det er først på lørdag - eller også er det allerede på lørdag. Jeg har vidst lidt travlt.

24 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre, og jeg er sikker på du når det, for det gør mødre altid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mødre kan trylle Inge. Sådan er det bare.

      Slet
  2. Kan du ikke ringe og høre, om pakken er afsendt? Så ved du, om du skal gå i panik eller ej... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da. Det giver om ikke andet besked.

      Slet
  3. Håber pakken kommer ellers tjek firmaet , ærgerligt at gå unødigt i panik ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og ellers må der tænkes en plan B. Det skal nok gå.

      Slet
  4. Uha ikke sjovt at vente på gaver der skal komme med posten..Jeg krydser fingre..;-D Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - men nogen ting kan bare ikke findes i forretningerne herude. Jeg har hørt, at den er på vej :-)

      Slet
  5. XXXXXX

    Du skal nok nå det hele ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove. Jeg satser hele butikken på, at det nok skal gå.

      Slet
  6. Ups.. Ja måske lidt travlt.
    Men du skal nok nå det - og hendes dag bliver lige så skøn som hvert år ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal den blive. Ellers må vi forskønne den på anden vis.

      Slet
  7. Pyha, jeg håber det lykkes :-) Klem1

    SvarSlet
  8. Hvorfor er det altid lige præcis gaver, som bliver forsinkede i posten?? Du skal nok nå det hele:-) Jeg havde lidt samme problem som dig for syv timer siden. Nu er det løst. Heldigvis, for det er i morgen Donnaen har fødselsdag ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med Donnaen. Godt, at I nåede det til tiden.

      Slet
  9. Jeg krydser selvfølgelig også fingre. Gaver skal bare nå frem i tide :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Især, når man synes, at man var ude i rimelig god tid.

      Slet
  10. Det skal nok gå altsammen - og skulle gaven alligevel komme lidt for sent, så går det vist også endda, ikke? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da. Jeg har før pakken billeder ind i små æsker - tilsat lidt god chokolade og den rette stemning.

      Slet
  11. Det skal nok lykkes, det er bare en lille smule forsinket med postvæsnet. Men det er rigtigt som en skrev i en kommentar, hvorfor er det altid gaver, der er forsinkede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan undres, for der står altså ikke Saras gave på bestillingen. Nu krydser jeg fingre for, at posten har den med i dag.

      Slet
  12. Selvfølgelig når du det 😉
    Der er masser af tid...sov godt vi ses *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du siger det Gitte... Jeg når det. Ellers når jeg noget andet... Knus og god dag til dig..

      Slet