onsdag den 18. marts 2009

18. marts 1998

Sikke tiden går. Allerede d. 18. Der var på det tidspunkt 3 ting i mit hoved hele tiden.
1. jeg vil hjem
2. jeg vil hjem
3. jeg vil hjem.

Der blev ikke skrevet noget den 19. så vi springer over i morgen.



Kære Mie-pige!

Øv. Din øreundersøgelse kan ikke blive før mandag. Der skulle vi jo have været væk herfra, nå, men det er jo også godt nok, at vi får det hele med. Der er så tale om, at vi kommer hjem på weekend. Alt afhængig af hvordan du spiser. Jeg har hørt om muligheden for at komme hjem med sonden. Der er nogen, der lærer at lægge den selv. Det håber jeg også at vi må.
Du har fået noget protein i din mad, for at få din vægt til at stige. Desværre giver det dig tilsyneladende nogen maveproblemer, så vores kl. 19 måltid endte med at strække sig over 2 timer., fordi du ”skulle” lige midt i maden, så trykkede du sådan, at du også kastede op af det. Vi håber, at det er overstået, så vi kan få en rolig nat.
dit øjenlægecheck er udsat til i morgen, men det betyder ingenting, for jeg er overbevist om, at du ser fint.
Søde pige – kan du have det godt til i morgen.

Knus fra mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar