tirsdag den 21. august 2012

Brok og gammel Nokia


Denne gamle sag var en gang rigtig lækker. Nu er den kommet op af skuffen igen og følger mig, hvor jeg færdes. Den kan ringe og sende sms. Den kan også tage et billede, men de bliver så dårlige, at jeg ikke gider. Jeg var rigtig glad for den, men for pokker, hvor jeg savner min Iphone. Jeg mangler netbanken, DMI, min indkøbsseddel, de små indbyggede gule sedler - ja og WF. Forhåbentlig bliver vi genforenet i eftermiddag, når posten har været her og Bo har haft det fine værktøj fremme. Den ligger i køkkenet med et smadret glas. Et møde med gulvtæppet på arbejdet gjorde udslaget.

Og nu hvor jeg alligevel er i gang med at beklage mig: Ipad og Disqus vil ikke tale sammen mere, og lige nu ser det ud som om, at samtlige kommentarer er forsvundet. Ikke fedt. Jeg er ikke nogetn ørn til IT og sådan, men jeg tror, at jeg vil se, om jeg ikke kan få fjernet disqus fra min brugerflade igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar