torsdag den 9. august 2012

Pause - helt stille

Jeg er hverken stået af bloglivet eller af tilværelsen som sådan. Men jeg pauser og nyder roen. For første gang siden ferien startede, er jeg alene. Sådan helt alene. Der ligger ikke nogen og sover, eller er nogen ude i haven. Jeg er bare mig, og jeg tillader mig at nyde.  Ja, jeg vil nok påstå, at jeg oven i købet har trængt til det. Hvis du spørger mig, så synes jeg faktisk, at det er i orden. At nyde at være sig selv et øjeblik og bare være. 

Der er flere ting, jeg kan gå i gang med, og jeg ved da godt, hvad jeg burde. Men jeg ved også, hvad jeg gør. Jeg går ud i solen og laver det rene ingenting, mens jeg er helt rolig. Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så vil Dodo elske at være rolig sammen med mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar