onsdag den 22. august 2012

Mere om telefoner

Jeg er stadig på gammel Nokia. Posten havde nemlig ikke de ventede dele med til mig i går. Måske jeg bare skal bruge den lidt endnu, for jeg er bange for, at der er gået uheld i familien Hansens telefoner. Bo fik sin byttet på arbejde i går, fordi den gamle pludselig ikke virkede mere. Og her skal gamle læses som oldgammel. Jonas var til skydning i går aftes og kom hjem med sin HTC - med smadret glas. Den havde mødt jorden. Nu håber jeg, at der ikke bliver mere, og at Jonas's telefon også er til at lave.  

Nu har jeg forsøgt at slette Disqus. Meldingen er, at der kan gå op til 48 timer, så jeg er spændt på at se, hvad der sker. Jeg vil blive lidt småsur, hvis det går ud over kommentarerne, der ligger rundt omkring. 

Nu begynder det at lysne over marken, så jeg vil ønske god dag og tage fat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar