lørdag den 4. august 2012

Flaget er hejst

Sikke en dag. At få morgenbrød fra bageren, den skønneste cafe latte og knus og opmærksomhed fra hele familien. Jeg skal vidst ikke klage. Dagen i dag er helt vores egen, for Bo har vagt og har på grund af sommerferie ikke kunnet få bagvagt. Derfor er alle planer om gæster udsat en uge. Så giver vi den gas og holder 90 års fødselsdag for familien.


Jeg har længe ønsket, men jeg var også klar over, at det ligger godt på den anden side af vores gavebudgetter. Men den var der. Jeg er overrasket og jeg er vildt glad. Vi skal lige lære hinanden at kende, og jeg skal finde ud af, hvad den rummer af muligheder. Måske man skulle prøve med noget e-bog.


SMS'er er indløbet i en lind strøm, jeg har fået fødselsdagssang fra Viktor på Samsø og på Facebook har søde mennesker skrevet og ønsket mig tillykke. Det er lige før, man føler sig som dronning for en dag. God lørdag til jer derude. Jeg vil fortsat nyde min. Nu som 45 årig :-)

1 kommentar:

  1. Du får lige en hilsen mere..et stort og varmt tillykke med dagen. Så fik I købt kaffemaskinen..det ser lækkert ud. iPad..sikke en dejlig gave - bogstaverne bliver meget større nu ;-D
    Fortsat skøn dag til dig og dine *KNUS*

    SvarSlet