søndag den 5. august 2012

Hele sandheden

Nu skal I alligevel have historien. Som den udspillede sig omkring morgenbordet på min fødselsdag i går. Jeg var glad - som i GLAD, for jeg havde ønsket mig min iPad men absolut ikke ventet den. Planen var egentlig, at jeg ville købe mig en i løbet af efteråret, når jeg var kommet lidt ovenpå efter sommerferie. 

Jonas fik kvækket lidt om, at det kun er mor, der får gaver af den kaliber, og det kan han have ret i. Man skal mindst konfirmeres eller giftes her, før gaverne strækker sig over flere tusindekronesedler. I hvert fald hvis man er barn af huset. 

Vi snakkede lidt om økonomi og mors og fars fælles penge, da de fik den fulde sandhed. Deres far har jo været både snu og økonomisk. Han vandt billige points, fordi jeg blev rigtig glad for gaven. Men nu køber jeg den ikke selv til efteråret, og jeg har fået min gave. Så sandheden er i virkeligheden, at han har været økonomisk, da han valgte at købe en alt for dyr gave........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar