fredag den 3. august 2012

Planlægning af næste tur

Vi ser på hjemmesider nu, for det er tid til at planlægge vores næste tur. Denne gang er os kun os. Herren og fruen - far og mor - og ikke mindst Bo og Susanne. De sidste 4-5 år har vi været på weekendophold i sensommeren og i år skal ikke være nogen undtagelse. 

På bordet ligger et gavekort til weekendgavekortet.dk. Jeg er gået i gang med at se på, hvem der er med i deres ordning. Vi har haft travlt med at søge over broen, så vi har talt om, at Nordsjælland kunne være en mulighed i år. Eller måske et hotel lige midt i en større by, så vi kan se på mennesker og være kulturelle.

I dag er sidste arbejdsdag inden min næste ferieuge. Det har været en hektisk uge på arbejde og en stille uge herhjemme. Sara og Jonas er på Samsø med mormor, moster og fætter Viktor. Jakob har passet sit arbejde og været en del hos Sofie. Jeg elsker at have mine unger omkring mig, men jeg må også indrømme, at jeg har nydt roen.

Der er planer for næste uge. Både nogen, jeg glæder mig rigtig meget til, men også ting, der vidst kræver, at jeg lige tager mig sammen og ser godt på to-do listen, hvis jeg altså kan huske, hvor jeg lagde den....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar