fredag den 2. september 2011

Lidt om at give slip

Ældste søn skal i byen i aften. Vi bor i udkantsdanmark, så meget af den slags aktivitet kræver, at man bliver fragtet fra sted til sted. Nu er det sådan, at søsteren er hjemme - og at hun nu har kørekort. Så lige nu er Polo blå på gaden. Med mine 2 vidunderlige store unger. Sara må snart være hjemme igen. Jakob ringer sikkert en gang i nat. Jeg synes, at jeg er ret god til at give slip, men lige nu kunne jeg godt tænke mig, at de begge sad i sofaen.

7 kommentarer:

  1. Ja man er nødt til at give slip, men det er ikke let..;D

    SvarSlet
  2. Man er nødsaget til at give slip, men det er ikke altid lige let.
    Ønsker dig en god lørdag ♥
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  3. Åh ja, jeg kan huske den periode med min søn - det var umuligt at give slip, men man må jo prøve ...
    Ha' en dejlig weekend, Susanne, klem!

    SvarSlet
  4. Det er dejligt når de unge kan aflaste os med transport, for hvor har vi dog brugt mange timer på det her også. Ikke kun byture, men også sport osv.
    At give slip var noget jeg forventede jeg skulle kæmpe rigtigt meget med selv, men det er gået over al forventning, måske netop fordi jeg VAR meget bevidst om det!

    SvarSlet
  5. Annemarie: Jeg tror at det var den med, at det var første gang, at de var alene på køretur.

    Hanne Bente: det går fint ellers. Fordi de er nogle gode unger, og fordi vi stoler på hinanden. Dejlig lørdag til dig.

    Madame: ting sker over tid ;o) og selvfølgelig skal de have lov.
    Dejlig weekend og klem retur.

    Pia: ja det er ærgeligt at det første kørekort er landet i Jylland. Jeg har fortalt Jakob, hvad det indebærer, når han bliver hjemmeboende med kørekort. Jeg synes, at det går fint med at slippe dem. Netop fordi tilliden et i orden.

    SvarSlet
  6. .. Ja nogle gange får man lyst til at pakke dem ind i vat og først lukke dem ud når de er 32..
    Men det holder jo ikke..
    Flot at du kan give slip!

    SvarSlet
  7. Kong Mor: Heldigvis vokser vi med opgaven. Og efter Saras seje år efter efterskolen er det fedt at se en bror, der blomstrer og har det godt.

    SvarSlet