søndag den 4. september 2011

Så er der afleveret

Jeg har haft besøg af Augusta i dag. Først var hun lidt træt og gad ikke at prøve, men nu ser det ud til, at hun er ganske godt tilfreds med sin nye vest. Måske den skulle have været en anelse længere. Det må hendes mor bestemme. Jeg åbner gerne kanten og sætter nogle ekstra centimeter på. Hun havde ikke sin storesøster med, så jeg ved endnu ikke, hvordan hendes passer.

Augusta er min niece. Jeg har så heldig at få lov at bære hende, da hun blev døbt på mors dag sidste år. Hun bliver 2 om 14 dage, og har taget hul på sit sprog. Hun er en skøn lille tullemor.

Jeg har nyt på pindene. Sara har bestilt en bluse af noget garn, der lå og samlede støv i gemmerne. Mere om det en anden dag.

5 kommentarer:

  1. Hvor er hun kær i sin nye vest! Du er heldig at have så lille en niece - du har vist børn i alle aldre i din nærmeste familie :-)
    Klem og go' regnvejrsdag til dig, Susanne!

    SvarSlet
  2. Hvor er hun sød - glæder mig til at se det du har på pindene.
    God mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  3. Hvor er det en sød kjole/tunika - det er så skønt at have sådanne små størrelser at strikke til... det går så dejlig hurtigt :-)
    Og så er toårige bare skønne i det hele taget.

    SvarSlet
  4. Hvor er hun fin, og skøn lille tulle...;D

    SvarSlet
  5. Madame: tak for roserne. Frederikke og Viktor er begge 5, så vi har larm i gaden, når de er samlet. Klem til dig.

    Hanne Bente; det kommer. Det lover jeg.

    Ellen: ja det var til at overskue. Det er en skøn alder. Jeg nyder nevø og niecerne.

    Annemarie: ja, det er svært ikke at smelte lidt.

    SvarSlet