onsdag den 14. september 2011

Øv - siger jeg bare

Polo blå er ikke hjemme. Den holder helt stille med motorhjelmen åben. Den har ondt i servostyringen, så jeg snart har ondt i armene. Det lugter af det, der i min verden hedder uforudsete udgifter. Et begreb jeg ikke bryder mig om. Slet ikke når det kommer lige oveni bestilling af vinduer og dør til garage og planlagt weekendophold.

At det også påvirker min morgenrutine er en helt anden sag. Jeg bor jo i udkantsdanmark, så mine 10 minutters kørsel til arbejde bliver til 59 minutter, hvis jeg skal med bussen. Oven i dette skal lægges tiden til at gå til og fra stoppestederne. Heldigvis kører min nabo næsten samme rute som jeg gør. Hun gør det bare en time tidligere.

Kryds fingre for, at jeg selv kan køre hjem fra arbejde i dag, og at det varer længe før den gamle polo laver numre med mig igen.

8 kommentarer:

  1. Jeg krydser med begge hænder.. :-)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor dumt! Kender godt det dér med udgifter, der kommer i stimer. Jeg håber, at der snart kommer gang i den blå Polo igen... :-)

    SvarSlet
  3. Øv, det er så frygtelig ærgerligt med den slags udgifter! Jeg krydser fingre for, at du har din bil igen hurtigt, og at udgifterne holder sig på måtten.
    Klem og god onsdag, Susanne!

    SvarSlet
  4. Øv bøv, jeg håber der kommer gang i den blå uden alt for mange udgifter..;D

    SvarSlet
  5. Tak for krydsede fingre og søde kommentarer. Min polo står nu i indkørslen på min arbejdsplads og venter på, at vi får fri. Den drejer som en drøm. Helt uden brug af store muskler :o)

    SvarSlet
  6. Hvor var det godt at det kunne laves så hurtigt. Så du slipper for al den trælse transport tid ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Susanne.
    Øv, det er det træls, med en ekstra udgift, nu du havde bestil nye vinduer og dør.
    Håber snart at der kommer gang i Polo igen.
    Ønsker dig en god aften.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  8. Trine: Ja - man er både vanemenneske og afhængig af det skidt. Dagen kom til at fungere alligevel. Med hjælp fra naboen og en fleksibel arbejdsplads.

    Hanne Bente: Når jeg kører på arbejde i dag, er det i den blå polo. Den er dejlig let at dreje nu.

    SvarSlet