fredag den 16. september 2011

Voksenweekend

Det er fredag, solen skinner, og jeg har fri. Det i sig selv lyder som opskriften på noget godt. Jeg har indtaget morgenkaffen i sofaen foran fjernsynet, så jeg kan se lidt reaktioner fra valget i går.

Formiddagen bliver travl. Jeg har gang i vasketøj og lidt rengøring. Jeg skal en tur forbi far med lidt indkøb og hans lotto til lørdag. Og bedst af alt - jeg skal pakke. Jonas skal på weekend hos sin rigtig gode ven, og når Bo engang er landet i eftermiddagen starter vi den nye polo og kører til Kerteminde. Her er der booked et værelse på Tornøes Hotel. Hvad weekenden bringer, ved jeg ikke. Vi har ikke lagt planer, men tager den time for time. Vi skal ganske enkelt bare være og gøre hvad vi har lyst til.

Sara og Morten kommer hjem og er sammen med Jakob og hunden, så de ikke keder sig. Jeg har spurgt lidt til, hvad de skal spise, og hvad de kunne tænke sig. Det skal jeg ikke spekulere på overhovedet. De skal nok handle ind og lave deres mad. Sikke en luksus og sikke nogle skønne unger. At det indebærer, at jeg efterlader lidt penge på køkkenbordet når vi kører, gør ikke noget, for jeg slipper jo for at drøne rundt i butikkerne i dag.

Min weekend bliver computerfri, så jeg vil allerede nu ønske rigtig god weekend. Jeg vil nyde og vende tilbage søndag. Måske med et billede af Amanda, hvis vi finder hende.


Jeg kom forresten til at slå lidt masker op, da jeg sad og så rød og blå i går aftes. Det blev til en halv sok i Mads Christensen look. Husets yngste glæder sig, for de er til ham.

9 kommentarer:

  1. Åh det lyder bare dejligt, og fint at ungerne kan klare sig selv med indkøb...Håber at I får en rigtig dejlig weekend..;D knus

    SvarSlet
  2. Tak Annemarie. Ja, det forlænger næsten weekenden, at ungerne i den grad klarer sig selv. Det bliver rigtig godt.
    Knus tilbage ;o)

    SvarSlet
  3. Seje valgstrømper!!

    Og rigtig god og hyggelig kæreste-weekend!
    Nyd Fyns'laaand og hils Amanda!

    SvarSlet
  4. Det lyder dejligt, ønsker jer en rigtig god weekend uden travlhed og kun med ting der bliver gjort af lyst!!

    SvarSlet
  5. Kong Mor: jeg vil nyde. Faktisk er det første gang jeg besøger Fyn uden program eller uden bare at skulle videre, så jeg glæder mig.
    Glade sokker er i høj kurs her i huset. De er også lidt sjovere at strikke.

    Kirsten: Tak, og en rigtig god weekend til dig i det høje nord.

    SvarSlet
  6. Rigtig god weekend, Susanne - det lyder så dejligt med et par dage, hvor I rigtig kan slappe af og helt uden forpligtelser! Klem

    SvarSlet
  7. God week-end til dig og dine:-)

    SvarSlet
  8. I må have en rigtig dejlig weekend, hvis I kommer i nærheden af havnen, vil jeg næsten tro I finder Amanda.. :-)

    SvarSlet
  9. Hej Susanne.
    Det lyder til at blive en rigtig dejlig week-end.
    Hils Amanda.
    Cool farvervalg til strømper.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet