fredag den 23. september 2011

Så skydes weekenden i gang

Jeg sidder og nyder et stille øjeblik. Ugens arbejdstimer er brugt, jeg har været forbi far med hans blad og lotte, og familien er nu samlet hjemme til weekenden. Vi har ikke lagt nogen planer, for Bo har vagten i denne uge.

Om lidt skal der laves kartoffelpizza. Senere skal der bare nydes. TV byder på både sang og Vild med dans. Sådan nogen fredagsprogrammer, hvor der bliver serveret underholdning, og man ikke behøver den store tankevirksomhed. Det er lige mig i dag, kan jeg mærke.

I morgen kommer mor en tur forbi til frokost. Vi skal have planlagt hendes flytning. Tilfældet vil, at både hun og Sara skal flytte 1. oktober. Det kræver lidt planlægning, for de vil rigtig gerne have vores hjælp - begge to.

Jeg nyder stadig mine billeder fra sidste weekend i Kerteminde. Sådan en voksenweekend kan jeg leve højt på længe. Faktisk har vi allerede talt lidt om, at vi måske skal blive på Sjælland, når vi skal afsted næste gang. Der er god tid til planlægning, for vi plejer altså kun at gøre det en gang om året.

5 kommentarer:

  1. Dukker mig for kuglerne (Så skydes weekenden i gang )... Det lyder da som en plan som jeg vil følge herhjemme hæhæ... og sikken et flot billede du har der. Du kan da være med i Himmels hos Petunia med sådan et godt et!!.. .God weekend Susanne :)

    SvarSlet
  2. smukt billede, og fredag aften hos står på Sherlock Holmes, der skal man heller ikke tænke så meget, han nu er meget underholdende..;D God weekend..

    SvarSlet
  3. Smuk billede.
    Fredag aften her....Vild med dans / krydsord / hækletøj.
    Ønsker dig en fortsat god week-end.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  4. Skønt billede - held og lykke med flytning....dobbelt flytning er da lidt af en udfordring

    SvarSlet
  5. Mariane: Jeg ved altså ikke, hvor langt jeg skyder :-) Og rigtig god weekend hos dig.

    Annemarie: Ja, jeg har været heldig med motivet her. Jeg nyder mit lille nye kamera. Det er rigtig godt. God weekend hos jer også.

    Hanne Bente: Jeg har dansen tilgode. Det er optaget og skal ses i løbet af weekenden.

    Moster Tulle: Ja - det er dårlig planlægning. Men vi må jo tage fat. Og så håbe at der bliver nogle stille weekender bagefter.

    SvarSlet