tirsdag den 18. oktober 2011

Ferietirsdag

Det regner over Familien Hansens hus, og noget tyder på, at det kommer til at vare det meste af dagen. Heldigvis behøver man aldrig at kede sig i et hus som vores.

Jeg har garn og bog liggende. Jeg fik åbnet i går og taget hul på historien og Chris MacDonald og hans far. Jeg blev fanget, men måtte opgive, da øjnene løb i vand af træthed. Jeg skal have læst lidt mere i dag, og så skal jeg have slået masker op til de der fingervanter. Jeg gik i gang i går, med nogle fine nogen med skaft i patent. Det var ikke godt, så nu starter jeg forfra.

Der skal også være tid til hygge og snak i dag. Sara kommer hjem for at være her et par dage. Vi har ikke set hende siden flytningen, så jeg glæder mig. Vi skal stege and, for det er barnets livret. Og her skal ikke lyde et ord om julemad.

Ellers tager vi tingene som de kommer. Hunden sover i sin kurv. Hun har konstateret, at der er vådt udenfor. Drengene sover endnu og Bo er lige gået ind for at hjælpe naboen med at sætte gulvvarmen til i deres nye køkken. Det efterlader mig nogle timer i mit eget selskab. Det er nu jeg skal træffe et valg. Skal jeg putte mig i tæppet med bogen, eller skal jeg gå ud og få lagt vasketøjet sammen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar