mandag den 10. oktober 2011

Hov - hvad var lige det

På min vej hjem fra arbejde idag kom jeg til at holde ind ved bageren. Bare for at købe et af de gode rugbrød og på den måde spare mig selv for turen gennem Nettos eller Brugsens kassekø. Næste gang må jeg hellere vælge anderledes, for der skete altså et eller andet med mig, da jeg stod der og kiggede på alle herlighederne.

Jeg kom til at købe en Dagmar-tærte med hjem. Jeg ved, at den giver billige points herhjemme. Eller som Jonas siger - den får elskometeret til at gå den rigtige vej. Havde det så bare sluttet der. Nej, jeg kom også til at købe en træstamme. Bare en enkelt. Den var der, da jeg satte mig ind i bilen, men den var væk, da jeg slukkede motoren hjemme på matriklen. Og nej - jeg tror ikke, at jeg skal lede efter den ude mellem sæderne.

Bare lige for at runde af. Så laver denne bager nogle rigtig gode træstammer. Fine i størrelsen (små siger min mand), og ikke direkte kvalmefremkaldende. Det varer længe, inden det sker igen, for den lå alligevel lidt tungt i systemet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar