fredag den 14. oktober 2011

Så opdagede jeg det

Jeg har fundet ud af, at man bruger nogle muskler i inderlåret. Dels når man sætter sig i stolen, men også når man rejser sig igen. Jeg har også fundet ud af, at sådan en regnskabsassistent som mig rejser sig og sætter sig ganske mange gange i løbet af en dag. De der musker er jeg kommet i kontakt med, da jeg var til effekttræning i onsdags. Nu er de ømme, men det er vel kun fordi, jeg har gjort noget rigtigt. Til gengæld kan jeg både grine og nyse, uden at det gør ondt. Jeg kan mærke, at jeg har brugt mavemusklerne, men det er ikke pinefuldt.

Fætter Viktor er hentet. Han er i huset et eller andet sted. Jeg har stort set ikke hørt fra ham, siden vi kom hjem. Hvad skal man med en moster, når man har sine to store fætre inden for rækkevidde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar