mandag den 31. oktober 2011

En god lang tur og ingen kage

I dag har jeg gået 3 kvarter i rask gang sammen med Dodo, og jeg har sagt ned til kage ikke mindre end 2 gange. Det flytter ingen bjerge, men tanken er rar. Weekenden har budt på alt for meget at spise og drikke, så det gør godt at trække stikket og være nogenlunde kalorielet. Desuden taler jeg alt for meget med mig selv om den motion. Uden at gjort noget ved det.

Jeg er i gang med kalender. Bo har fået lagt nogle vagter om efter fyringsrunden på hans arbejde, og Jakob har lige fået november måneds vagtplan med hjem fra Brugsen. Der er enkelte aftaler, der må rykkes på den konto. At vi går ind i november i morgen, forekommer mig noget mystisk. Jeg har lige set i nyhederne, at der er julemarked på Gavnø Slot i weekenden. Måske jeg skulle tage en tur derned og lade mig overvælde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar