tirsdag den 11. oktober 2011

Når planer bare må ændres

Jeg har lige rykket en aftale, der ellers lå i eftermiddag. Morgenen er brugt til at ordne vasketøj og få flyttet nogle bunker. Det er ren prioritering herfra. Jeg har brug for en tirsdag eftermiddag uden opgaver. Med tid til at læse lidt. (Jeg har ikke læst så meget som et bogstav i bogen, der kom til huset i sidste uge), og jeg mangler en halv sok i at kunne glæde Jonas.

Mor ringede i går. Hun var glad. Dels fordi vi havde fået hende så effektivt på plads, men også fordi hun føler sig rigtig godt hjemme. Jeg krydser fingre for, at det bliver rigtig godt for hendes vejrtrækning og helbred i øvrigt. Hun er kun 65 og burde have mange år tilbage.

Jeg krydser fingre for en rolig tirsdag - både her og hos dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar