søndag den 16. oktober 2011

Søndag på Helsingevej

Så blev de færdige. De har været lidt længe undervejs, for den første kom på pindende, da jeg sad og så TV på valgaftenen. Der er absolut ikke noget system i striberne, og jeg er blevet bedt om ikke at forsøge at lave system. De skal være "skæve". De er lidt korte i skaftet, men sådan vil Jonas helst have det. Jeg synes, at garnet er sjovt, og lige nu leger jeg lidt med tanken om at prøve at lave et par fingervanter af samme garn. Bare for at prøve.

Jonas er taget til fætter Viktor for at skære græskarhoved, og Jakob er lige kørt på arbejde. Bo har travlt med garagen, for der er kommet dør og vinduer. De er blevet sat i, så nu mangler han bare at tætne og gøre det hele fint. Jeg er efterladt alene herinde. Egentlig var det chancen for at få åbnet bogen, som stadig bare ligger, eller at få strikket lidt på Saras bluse. Men sådan er det ikke i dag. Jeg har engergi, så jeg fløjter rundt med vasketøj, støvsuger og gulvspand. Det går sikker over, men sådan en energi må bruges, mens den er der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar