lørdag den 21. maj 2011

Færdigt tæppe - sådan......

Så er det her. Sidste ende er hæftet og alt er som det skal være. Jeg nåede at få det færdigt i går, inden vi skulle til konfirmation hos Jens.


Skal jeg være ærlig, så er jeg godt tilfreds med resultatet. Ja - i virkeligheden er jeg nok lidt stolt. Jeg startede projektet i februar og troede egentlig, at det blev sådan en gang i løbet af året. Da ikke allerede i foråret.


Jeg nåede lige at hive det gamle tæppe af min helt personlige håndværker, inden han lettede af egen fri vilje. Han siger, at det var godt at ligge med. Så værsgo at kigge med. Susannes tæppe blev færdigt på en skøn dag i maj.


4 kommentarer:

  1. Det er meget, meget smukt! Tillykke med at du er færdig - du har grund til at være stolt af resultatet.
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  2. NEJ hvor er det flot!!
    Jeg kan huske da du startede - og jeg var lige så imponeret som nu!!
    SEJT

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot! Et stort stykke arbejde som nok skal blive brugt!

    SvarSlet
  4. Super flot tæppe, det kan du sørme også godt være rigtig stolt af. Det er bare så flot!!!

    Hurtigt lavet må man sige, og sort er ikke altid nemt at se til og slet ikke om vinteren eller ved elektrisk lys.

    Kram Marlene

    SvarSlet