mandag den 23. maj 2011

Planer for tirsdagen

Om lidt vil jeg gå i seng, for i morgen skal jeg op klokken ualmindeligt tidligt. Jeg skal være i Bredsten klokken 07.30, og min GPS siger, at jeg skal beregne 2 timer i Polo Blå. Der er sølvbryllup hos Saras anden familie. Efter morgensang og kaffe har Sara og jeg aftalt pigedag. Vi skal kigge i butikker og have en god frokost et eller andet sted i Vejle Gågade. Jeg glæder mig.

Og så kom jeg for resten til at slå lidt masker op i lørdags. Jeg håber at min niece bliver glad.

5 kommentarer:

  1. Åhh hvor er den fin!
    Om jeg fatter hvordan du gør?
    :-)

    SvarSlet
  2. Den er vel nok fin! Rigtig god tur i dag, det lyder som en dejlig dag, I har i vente.

    SvarSlet
  3. Hvor dit nye strik fint - og hvor er dit tæppe blevet dejligt. Skøøøønt med sådan et tæppe - det er der åbenbart også andre der synes:-) Håber I har haft en fornøjelig dag:-)

    SvarSlet
  4. Tak for roserne. Jeg nyder at have gang i pindene igen.

    Og Kong mor: Det er bare ret og vrang, og det kan du jo godt.

    SvarSlet
  5. WAu!! Er det mon en opskrift man kan saxe? Den er smadder flot og du er dælme hurtig.

    SvarSlet