tirsdag den 1. november 2011

Novembertanker

Jeg synes, at efteråret rammer hårdt nu. Min energi er nedadgående, og jeg skal passe på mig selv. Det er der egentlig ikke noget nyt i. Jeg bliver stort set ramt hvert år. Med tiden er jeg blevet god til at mærke efter og gøre, hvad der er godt for mig.

November er kommet og byder på flere gode aftaler, som jeg glæder mig til. Jeg har også aftalt med mig selv, at jeg er nisseklar 1. søndag i advent. Så håber jeg bare, at nisserne også er klar til mig.

Jeg plejer at købe adventsgaver til ungerne, men det er altså blevet rigtig svært. Drengene bruger ikke ret meget, og de ønsker de har, er ikke noget, der matcher en nisses budget. Jeg må i tænketank.

Der er indgået små aftaler. Sådan nogle helt interne nogen mellem mig og Fru Hansen her i huset. Det drejer sig mest om små ting, som jeg skal have ordnet i stedet for at skubbe det videre foran mig.

Og så lige et billede mere af de kager, som jeg ikke spiser. Sara bagte cupcakes til sin fødselsdag, med icing på. Hvad er der lige blevet af muffins med glassur? Ja, jeg spørger bare.

Tirsdagens program kalder. Der er et job, der skal passes og en polo, der skal have skiftet frontrude. God dag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar