onsdag den 13. juli 2011

Jeg glæder mig

For snart 20 år siden havde jeg en kollega i en kort periode. Vi faldt rigtig godt i hak og holdt kontakten efterfølgende. Vi fik børn i samme periode, så vi joker gerne med, at vi var gode til at holde kontakten, mens der var barselsbesøg. Men efter 6 børn tilsammen skulle der andre anledninger til. Det har vi bare ikke været så gode til. Og det til trods for, at vi bor med under 15 km. imellem os.

Sidste sommer lykkedes det. Vi mødtes på en café i Kalundborg og talte et par timer væk. Da vi skildtes var vi enige om, at vi skulle ses igen inden jul. Det er så i morgen. Det skulle lige en jul imellem.

Jeg glæder mig. Selv om vi ikke ses så tit, er kemien der lige med det samme, så der er lagt op til en god snak om stort og småt.

Den smukke her skal med i morgen, for datteren i huset har allergi ligesom vores Jakob. Hun vil gerne hilse på Dodo og se, hvad hun er for en størrelse. Nu håber jeg bare, at hunden har tålmodighed til at være på fremmed grund nogle timer, for jeg har ikke travlt med at komme hjem.

2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt, at I skal ses og har holdt forbindelsen! Jeg har selv oplevet det samme med en kollega, og vi ses nu cirka tre gange om året efter at have genfundet hinanden på Facebook.

    Ha' en rigtig god dag, Susanne. Jeg håber, Dodo er tålmodig og giver jer mange timer sammen.

    SvarSlet
  2. Det er da en skøn ting at holde forbindelsen vedlige - Det giver virkelig så mange oplevelser og beriger hverdagen.

    Dodo er da en dejlig hund.

    SvarSlet