onsdag den 16. november 2011

Fredagsfri på en onsdag

Jeg har fredagsfri i dag, og det bliver nydt. Jonas skulle til tandlægen sidst på formiddagen, så dagen ville have været skåret over, hvis jeg var taget afsted. Det kan lade sig gøre, fordi jeg har planlagt fri hver anden fredag. Men i perioderne op til momsen og årsregnskaberne arbejder jeg gerne igennem, for jeg ved, at fleksibiliteten går begge veje. Jonas har også nydt, for hans dag var også brudt op, så vi kørte til Slagelse og fik købt bukser til ham. Nogle af dem, der kan nå helt ned til skoene.

Da poloen og jeg fandt hjem i går eftermiddags, var lyset helt specielt ind over vores lille by. Faktisk var det så fint, at jeg måtte stoppe og finde det lille kamera frem fra tasken. Det kom der dette fine billede ud af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar