tirsdag den 8. november 2011

Hvem vil ikke gerne være kat.....

I dag gider jeg godt at indtage Hannibals afslappede holdning. Dog ikke på skødet af personalet og med skrivebordet som hovedpude. Det skulle være i en lidt mere værdig udgave. På sofaen og med det hæklede tæppe til at dække dele af min krop.

Dagens gennemgående tema bliver momsafstemninger blandet med kleenex, vicks blue og zovir til det angreb af forkølelsessår, som jeg kan mærke komme snigende i den ene side af min underlæbe. Vores alle sammens SKAT flytter nemlig ikke deadlines, bare fordi der er en regnskabsassistent, der sidder derude og snøfter lidt.

Jeg har aftaler både fredag og lørdag, som jeg glæder mig til, så kryds fingre sammen med mig. Ikke noget med sygemelding lige nu. Vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar