onsdag den 9. november 2011

Nu er jeg landet

Sådan mentalt. Landet lige midt i efteråret, fyldt med farver og inde-i-huset tid.

Efteråret ramte mig hårdt i år, men jeg synes, at jeg har fundet formen igen. De gamle støvler i visne blade har gjort sit. At klæde sig varmt på og invitere hunden på en travetur er godt. Og Dodo er altid med på idéen.

Herinde er der rykket lidt rundt i vindueskarmene, så der er blevet plads til lidt lys (faktisk mener Jonas, at jeg allerede har gjort plads til nisserne). Julen sniger sig ind på mig. Den forstyrrer mine tanker, for der er jo den med adventsnisserne. Anton, Julius og Juliane ligger deroppe. De vågner 1. søndag i advent, og der er de jo som regel allerede forberedt. De har det med at komme frem med gaver til husets børn. Sara har valgt, at Juliane stadig bor her. For som hun siger, så er det vidst kun her i huset, hun virker.

I dag skal jeg hverken jule eller tænke. Jeg har trukket stikket i håbet om, at trykket letter inden weekenden. Jeg skal have min brors 2 små piger på overnatning på fredag, og Madames blog-træf trækker på lørdag.

God onsdag hos dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar