fredag den 18. november 2011

Gaver her og der

Og hvorfor så alle de gaver? Nej - det er ikke fordi Kong Mor har fødselsdag i dag. Det hænger vidst mere sammen med, at mit hoved er fyldt med gaver. Gaver jeg skal købe, og gaver jeg skal ønske. Gaverne på billedet er pakket op for længe siden, og de gjorde lykke hos modtageren. De er fra Saras fødselsdag i oktober.

Jeg har opdaget, at det er første søndag i advent lige om lidt. Og så vågner de jo. Ungernes store nisser. Anton, Julius og Juliane. Og hvis de skal holde tonerne fra tidligere år, så er de klar med gaver. Der er bare det, at de ikke selv har noget dankort, så jeg må hjælpe dem. En anden lille detalje er, at de heller ikke fortæller mig, hvad jeg skal købe.

Og så er der de andre gaver. Dem jeg må ønske mig. Bo spørger mig dagligt, hvad jeg ønsker mig til jul. Vidst mest for at drille. Jeg har bedt ham slappe af, for statistisk set, så skal han ikke ud at handle før den 23. december. Er det ikke det, mænd gør? Men næh, nej. Han vil gerne være i god tid. Og for at være ærligt - så aner jeg ikke, hvad jeg ønsker mig. Det er da skræmmende.

Dagen i dag er gavefri. Det er ganske almindelig fredag med alt hvad det indebærer. Jeg håber, at fredagen må have godt med til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar