mandag den 21. november 2011

Jeg er ikke sur

Hvis du møder mig i dag, og jeg ikke hilser, så må du altså ikke blive sur. Det handler i virkeligheden bare om, at jeg sover indvendig. Klokken var 20.18 i går aftes, da vi slukkede og sagde godnat til drengene. Der var ikke mere at komme efter. Det hele gik også meget godt, indtil klokken et eller andet i nat. Så begyndte Jonas at hoste. Det har han gjort lige siden. En nat uden søvn sætter spor, men kan lige klares. To nætter uden søvn - det er ganske simpelt for meget til en ældre model som mig.

Jeg vil køre på arbejde og finde bunken med lette opgaver. Forhåbentlig finder jeg lidt energi derovre, for fætter Viktor skal hentes i eftermiddag, og vi skal hygge mens han mor bliver klog på lærerseminariet. Nå ja, og så er der også lige en frisørtid, der skal passes.

Godnat - nej, jeg mener God dag til dig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar